2010. augusztus 20., péntek

Gyönyörű az élet, bár néha nem értem!
Vannak percei, mit nem kéne megélnem.
Nem tudom!Én tehetek róla? Lehet, hogy igen.
De vannak dolgok mikről nem, ezt szívből hiszem.
Az enyémben volt már minden, szép és varázslatos,
pokoli, gyötrelmes, s néha iszonyatos.
Kaptam benne szeretetet, örömet, álmot, vágyat,
de volt úgy, hogy szívesen feledtem volna az egész világot.
Sokszor volt fájó, csúfos az élet, de most már temetem,
múlt ködébe vész el. Hiszem jó lesz minden pillanat,
valóra válhat egy mese szép gondolat.
Tudom így kell lennie, mert a rosszból elég volt.
Nem vagyok régi, sok van még a fiatalságomból.
Még van egy szép álom, mi rám várhat,
ezáltal átélni gyönyörű szép csodákat.
Nem tudom a jövőt, de szeretném megélni,
boldogságot kapni, szerelmet érezni.





Mert ez olyan igaz.*_* Gondoltam megosztom .;)
Este írok.^^ Addig tessék szavazni :)
bye.<3

Nincsenek megjegyzések: