2010. augusztus 20., péntek

Hali.^^

Mégse telt ez a 20.a olyan rosszul,mint ahogy azt gondoltam .;) De kezdjük 19 éjjeltől. Tök sokat beszélgettem Tomival,akivel persze egy kicsit mindig veszekszünk,de imádom.Mondta,hogy este majd olvassa a blogom. Kíváncsi leszek.;) Ja amúgy igen,nekünk ez az este..:D Hajnali negyed kettő van. Csak izéé a blog óra egy szar,és hiába állítom mindig be,ugyanolyan marad .xd Sokat beszéltem még Émivel,aki holnap vagyis ma nálam alszik.*_* Alig várom.^^Csinálunk majd videót,és kezdődhet a videóblogolás.;) Akivel még sokat beszélgettem,BenYi .Ő egy olyan barát,akinek elmondhatok bármit,mindig meghallgat,és szeretem nagyon!*-*Tegnap már olyan hülyeségekről beszélgettünk,hogy húúú...xddd Kissé ki voltunk,mind ketten.(=
Akkor ez így,ennyi volt.:) Ugye tegnap nagyon szar hangulatban voltam,mert anyu az utolsó pillanatban szinte meggondolta magát,és mégse mehettem ki tűzijátékra...de aztán jobb kedvem lett. Ma még itthon puffogtam egy sort,de nem értem el vele semmit, ígyis elmentünk felköszönteni barátnőjét. Úristen annyit ettem*_* xdd olyan jó kaja volt ^_^ És utána felhívott Ákos,hogy menjek már át,ottvan pár haverja nála,és vizipipááznak,iszogatnak.:D Miért is ne? Ott lakik szinte anyu bnöjétől pár utcára.^^ Átmehettem.:) Ott voltam majdnem éjfélig aztán góó haza.
még késöbb írok,de most megyek fürdeni,addig ezt lessétek.:) csók<3







































































































































































































































Nincsenek megjegyzések: